Известие

Collapse
No announcement yet.

Не иска да запали понякога

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не иска да запали понякога

    Здравейте, потърсих за подобна тема, но не намерих в този раздел. Поне не със същите симптоми. Значи случи ми се преди известно време, докато си бях на село колата да не успее да запали. Мислех, че е някакъв проблем евентуално свързан с бензиновата помпа. Но майстора, който уж трябваше да отиде да я погледне ме бави повече от месец и колата си стоеше така. Когато е отишъл най-накрая да провери защо не пали, колата е запалила ей така от нищото. Тогава бях уцелил дни, в които валеше. Преди седмица и нещо като се прибирах и беше слънчево, успя да запали, макар и да повъртя повечко на стартера. Но след това отново заваля и отново същия проблем. Просто се случва ей така от нищото, а до преди това никога не е имала този проблем. Тъй като не съм запознат какви са вариантите за проблема да съществува давам някакви обяснение в повече. Имах някакви идеи да не би при мокри условия по някакъв начин да кондензира някъде и това да пречи да успее да запали. Говорейки с приятел, който до някаква степен се занимава с коли, той ми каза, че има възможност да прекъсва някъде кабел или евентуално някакъв проблем със свещите. Днес ми даде и предложение, че евентуално бендикса можел да прави проблеми. При всички положения, ще я закарам на човек, който разбира повече, но все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и знае нещо повече, какво евентуално може да се обърка няма да откажа да го спомене като възможност. Благодаря!
    Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

    Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

  • #2
    Ами най-тъпото е да е клеясала някоя клема. Просто извади и пак сложи всички клеми, които видиш. Виж дали главните релета сработват.
    Аха! Сега го виждам.
    Тя не иска да завтрти или върти, а не пали. Ако не ще да върти е едно нещо, а съвсем друга бира ако върти, но не пали.
    Кое от двете?
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Върти си, няма проблем в това отношение. Просто защо се случи така и аз не знам
      Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

      Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

      Comment


      • #4
        Колата с една бобина ли е или с отделна за всяка свещ?

        Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Няма 164 Twin Spark с една бобина. Нито с отделна бобина за всяка свещ.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #6
            Щом върти, не е бендикс. В подписа виждам, че колата е 91 год., т.е. с двете делка - провери ги тях, нагар, влага (още повече, че казваш, че проблема е като вали) виж кабелите на свещите, както и самите свещи.
            Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
            Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
            Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
            Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

            Comment


            • #7
              Добре, благодаря за помощта. Ще проверя всичко както трябва.
              Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

              Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

              Comment


              • #8
                Здравейте, за да не отварям нова тема да попитам тук. Някой случайно да се занимава с Алфи в София, Люлин по възможност или някъде наблизо?
                Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

                Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

                Comment


                • #9
                  Близо до Люлин ти е Сашо - Лисан сервиз (близо до Орион), потърси има тема за него в доверени сервизи.
                  Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                  Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                  Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                  Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Gligan Покажи съобщение
                    Близо до Люлин ти е Сашо - Лисан сервиз (близо до Орион), потърси има тема за него в доверени сервизи.
                    Не стъпвай там.
                    Какъв ти е проблемът

                    Comment


                    • #11
                      Бягай далече от ЛИСАН сервиз. Единственото което ще направят е да окичат колата като коледно дърво с рекламни лайсни.

                      ----------------------
                      Spaghetti racing Team
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • #12
                        Исках да сменя спирачна течност, маркучи, да изчистят системата както трябва и да се раздвижат апаратите, че наскоро реши да ми блокира 3 от тях и стоях час, докато се охладят и освободят, за да мога да карам. Защо са тези негативни отзиви за този Лисан сервиз?
                        Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

                        Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

                        Comment


                        • #13
                          А де, редно е да се напише какви са им оплакванията. До Люлин най-близо са те. В техническия раздел има и други клубни сервизи можеш да си избереш и някой от тях. Докато карах 164-ките редовно ги обслужваше Румен - Rubig, но той ти е точно на другия край на града. Виж Вентура и Бобо, те са в Орландовци. Успех

                          п.п. Какво се оказа за непаленето?
                          Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                          Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                          Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                          Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                          Comment


                          • #14
                            Бобо (екстрийм) ма е затрупан до над ушите от работа или Рубикар са твоите хора

                            Comment


                            • #15
                              Възможно е апаратите ти да са добре, и да задържа от маркучите.

                              Ако все пак имаш проблем с апаратите, не се занимавай с раздвижване. Пак ще задържат, а и ще износват накладките неравномерно. Или сложи здрави апарати втора употреба, или направи пълно рециклиране на старите, което е възможно само, ако не е силно корозирал цилиндъра.

                              Успех.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment

                              Working...
                              X